Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo
Ik heb een klant die werkt met IR-extender die heeft altijd gewerkt met telenet en nu met overschakelen werkt deze blijkbaar niet meer ligt kan het zijn dat zijn oog van de extender niet op de juiste positie staat?
iemand eniger ervaring mee? want ik ken iemand daar werkt het dus wel maar die hebben dus gewoon de handleiding gevolgd van de ir extender
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hoi @freggel,
kan je me eens laten weten welke IR extender jou klant gebruikt, dan probeer ik je graag verder te helpen waar mogelijk
-Kevin
Beste,
Heb zelf een ir extender daar mijn digibox in de kast staat. Om het ir oog te vinden met het licht van de flash van gsm toestel schijnen op het plastic gedeelte tussen usb poort en aan/uit knop.
Zelf heb ik een gekend merk en werkt uitstekend.
Veel succes
Dat van die smartfoon is een gekend truukje: IR licht is onzichtbaar voor het menselijk oog, maar niet voor de camera in uw foon. Om ergens een IR signaal te testen of te zoeken volstaat het dus om te kijken op uw scherm via uw foto-app; uitgestraald IR licht is dan gewoon zichtbaar als wit licht.
Om bvb te testen of uw zapper nog werkt, gewoon even zappen in de richting van uw foon met actieve camera, en hop, bij goede functie zie je gewoon een wit lichtje aangaan op uw zapper.
Ik weet het, dit is niet echt wat @gertwinkelmans bedoelde, maar ik vond het een leuk weetje om hier te delen.
welk merk van extender heeft u hier betreft het van het merk Ateca vision (type: infra 00387)
en zou u zo vriendelijk willen zijn om een foto te uploaden om de precieze aan te tonen van het oog
alvast bedankt
Hallo
Ik heb een klant die werkt met IR-extender die heeft altijd gewerkt met telenet en nu met overschakelen werkt deze blijkbaar niet meer ligt kan het zijn dat zijn oog van de extender niet op de juiste positie staat?
iemand eniger ervaring mee? want ik ken iemand daar werkt het dus wel maar die hebben dus gewoon de handleiding gevolgd van de ir extender
Mvg
Hallo @KevinD,
Kan je @freggel verder helpen :-)?
Bedankt voor je bijdrage!
Tribe erop los!
Groetjes
Assia
veel hulp moet ik hier dus niet verwachten
Ik zie het, is inderdaad al een tijdje radiostilte. Misschien helpt het als we @KevinD even mentionen zodat hij een herinnering krijgt.
Bij Orange niet te snel opgeven, geduld is hier een mooie deugd