Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ilonavm
Aspirant scout

Ik wil enkel tv en internet

OPGELOST

Is het mogelijk om bij Orange enkel de tv en het internet te nemen, zonder mobiel erbij? Ik vind enkel het love pakket met dus mobiele telefonie erbij. Kan je ook netflix via de decoder bekijken? 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Ik wil enkel tv en internet

@Ilonavm het is helaas niet mogelijk om enkel tv en internet te nemen. Wel enkel internet zonder tv , dan krijgt u de flybox. Op de decoder zit geen Netflix. 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Er is reeds langer de vraag gesteld om zelf een pakket te kunnen samenstellen of vrij te kiezen wat men graag wil, maar helaas, tot op heden is Orange nog niet op deze vraag ingegaan ...

0 pluimen
Movieman
Leidende verkenner

Men ging vanaf juli toch internet apart aanbieden dus zou men toch eens moeten nadenken om ook tv apart aan te bieden. Zeker nu Telenet zijn klanten op 4 augustus weer zal trakteren op prijsverhogingen met als rede de stijging van de grondstoffen waar ik me toch wel enige vragen bij stel. 

0 pluimen
Jeroewn
Veteraan verkenner

Dit kan een optie zijn voor jou: https://www.techzine.be/nieuws/26973/orange-onthult-deze-zomer-internet-only-abonnement.html

TV kan eventueel gecast worden via Stievie of de website's van de tv-zenders naar een apparaat bij je tv of de tv rechtstreeks.

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

als je eventueel in juli alleen internet pakt is mss iptv een goede oplossing je betaalt een bedrag per maand en je hebt toegang tot 3000 kanalen waaronder ook belgië

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen