annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil enkel tv en internet

Topic gestart op: 03-06-19 19h02

Antwoorden: 5 antwoorden

Ilonavm
Aspirant scout

Ik wil enkel tv en internet

OPGELOST

Is het mogelijk om bij Orange enkel de tv en het internet te nemen, zonder mobiel erbij? Ik vind enkel het love pakket met dus mobiele telefonie erbij. Kan je ook netflix via de decoder bekijken? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Ilonavm het is helaas niet mogelijk om enkel tv en internet te nemen. Wel enkel internet zonder tv , dan krijgt u de flybox. Op de decoder zit geen Netflix. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
freggel
Ervaren verkenner

als je eventueel in juli alleen internet pakt is mss iptv een goede oplossing je betaalt een bedrag per maand en je hebt toegang tot 3000 kanalen waaronder ook belgië

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Dit kan een optie zijn voor jou: https://www.techzine.be/nieuws/26973/orange-onthult-deze-zomer-internet-only-abonnement.html

TV kan eventueel gecast worden via Stievie of de website's van de tv-zenders naar een apparaat bij je tv of de tv rechtstreeks.

patrick2
Wijze
Wijze

@Ilonavm het is helaas niet mogelijk om enkel tv en internet te nemen. Wel enkel internet zonder tv , dan krijgt u de flybox. Op de decoder zit geen Netflix. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er is reeds langer de vraag gesteld om zelf een pakket te kunnen samenstellen of vrij te kiezen wat men graag wil, maar helaas, tot op heden is Orange nog niet op deze vraag ingegaan ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen