Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-10-24 10h55
Antwoorden: 7 antwoorden
Ugh iedereen!
Geweldig nieuws!
Vanaf 27 Oktober kan je je direct abonneren op Netflix via je Orange abonnement 😊.
Het Netflix abonnement is beschikbaar in drie versies:
Dit zijn de mogelijkheden:
Netflix kan worden genomen als onderdeel van een pakket met het Zen- of Giga Fiber-abonnement. In dat geval bieden we het Standaardpakket of het Premiumpakket aan.
Zen + Netflix pakket: 6 maanden korting
Giga Fiber + Netflix pakket: levenslange promo
Goed om te weten:
Totem wil het beste voor zijn Tribe!
Totem
aha, direct es zien.
Dat is het @Pletse Je moet gaan zien of er een update is en die uitvoeren. Dan staat netflix er op
Dag @Totem ,
Dit is zeer goed nieuws! Eindelijk zeg 😁!
Nu, ik heb een Basic Netflix abonnement en Zen internet van Orange. Ik zou graag gebruik maken van de Netflixkorting. Als ik mijn Netflix abonnement van Basic naar Standaard verander, krijg ik dan deze korting van €5,99 toegekend?
Ik heb via Netflix.com de betaalwijze kunnen instellen naar "betalen via Orange factuur" hoewel er in de bovenstaande post staat "Activering en versiewijzigingen via het Netflix-portaal zijn niet mogelijk". Dit is de enige mogelijkheid want er is geen activatie van Netflix mogelijk via Orange.be of via de My Orange app 😅.
Ik heb maar voor alle zekerheid de betaling terug ingesteld via bankkaart tot ik verder nieuws krijg van hoe ik het correct moet doen om de korting te verkrijgen...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |