annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Juiste programmas

Topic gestart op: 01-04-20 22h47

Antwoorden: 6 antwoorden

Heidif
Aspirant verkenner

Juiste programmas

Zou het mogelijk zijn om de juiste programmas en het juiste uur ervan te geven?? Ik begrijp dat de aanvangtijden opschuiven door de corona besprekingen, maar het juiste programma zou sterk geapprecieerd worden. Want nu kan je het programma niet volgen en dus niet vooraf programeren. Ik heb dit gecontroleerd met het programma van telenet wat dan wel correct was.

Ik heb hier een voorbeeld bijgevoegd. Dit is niet het enige kanaal met verkeerde info.15857739234531469552082.jpg

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Heidif
Aspirant verkenner

Dat heeft niks met geduld te maken! Dat heeft met service te maken. Aangezien andere providers dat wel kunnen. Verkeerde programmas en verkeerde tijdschemas. Maar k zal het rechtstreeks vragen aan orange ipv hier te schrijven. Blijkbaar hebben bepaalde mensen enkel goesting om een ander te veroordelen terwijl ik gewoon info vroeg

patrick2
Wijze
Wijze

@Heidif  er is niemand die je beoordeeld of veroordeeld. Iedereen is gelijk hier en iedereen kan en mag zijn vraag stellen. We proberen daar ook een zo goed mogelijk antwoord op te geven.

Wil er bij toevoegen dat het niet simpel is om een programmatie uit te leggen. Ik ben er geweest hoe ze een tv gids maken , hoe ze films online beschikbaar maken , hoe programma's worden gemaakt. Dus eigenlijk alles wat met tv en de decoder te maken hebben , en hoe het wordt gemaakt heb ik gezien. Enkel het uitleggen zo is niet geheel simpel maar doen ons best om het zo begrijpend mogelijk te maken en te houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen