Profil de Heidif

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Juiste programmas

Zou het mogelijk zijn om de juiste programmas en het juiste uur ervan te geven?? Ik begrijp dat de aanvangtijden opschuiven door de corona besprekingen, maar het juiste programma zou sterk geapprecieerd worden. Want nu kan je het programma niet volgen en dus niet vooraf programeren. Ik heb dit gecontroleerd met het programma van telenet wat dan wel correct was.

Ik heb hier een voorbeeld bijgevoegd. Dit is niet het enige kanaal met verkeerde info.15857739234531469552082.jpg

Super User

• 

11.1K  messages

patrick2_0-1585775384123.png

@Heidif  ik heb hier de tv gids van Telenet. Die geeft een geheel andere programmatie aan. Eigenlijk zien we allebei hetzelfde maar de programmatie loopt verkeerd . Dit ligt aan de zender TLC zelf en niet bij Telenet en Orange. De providers krijgen de programmatie van buitenlandse zenders en worden niet intern gemaakt of door het mediahuis in Vilvoorde. Dus hier loopt het fout bij de zender TLC zelf. Dit kan geen enkel provider recht zetten en heeft dus ook niet veel met de corona crisis te maken , tenzij in het land daar waar TLC vandaan komt. 

Loading...