Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 15h01
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.
Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉
Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Benn De medewerkers van Orange lezen deze posts allemaal. Enkel duurd het een tijdje voor al eer ze antwoorden op de verschillende posts die gedaan worden. Maar geloof me het wordt echt wel opgevolgd en gelezen en de feedback wordt ook zeker behandeld binnen Orange.
Die vraag moet ge dus aan Orange stellen, niet aan mij hé ... Als er inderdaad 4 decoders in de Orange digicorder steken dan is het geen technische kwestie maar een politieke kwestie. Los van Telenet. Die hebben inspraak op het aanbod van zenders maar niet op technisch gebied.
Dat telenet twee opnemes tegelijk kan maken en een derde programma life bekijken komt omdat er drie ontvangers in die digicorders zitten.
En inderdaad, wanneer de harde schijf vervangen wordt door "in the cloud" valt die beperking weg. Dan is pakweg zes programma's tegelijk opnemen geen enkel probleem. En voor Telenet is dat niet eens meer zover in de toekomst, ze zijn al in testfaze bij een beperkt publiek. Hoe het bij Orange zit, daar heb ik geen enkele info over ... Maar ik weet dan ook niet alles hé