Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 15h01
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.
Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉
Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801Verklaar dan eens waarom in Wallonië wel (3+1) kanalen tegelijk mogelijk zijn en in Vlaanderen niet?
@Benn Kan natuurlijk niet met 100 procent zekerheid zeggen maar lijkt mij erg straf als in Wallonie wel drie opnames gedaan kunnen worden en 1 te bekijken. Zou die vraag eens rechtstreeks aan Orange zelf stellen om een definitief antwoord te krijgen
Heb ik ook gedaan aan de technieker, want in de handleiding van de digicorder stond beschreven 2 tot 4 kanalen tegelijk opnemen. Ik heb hem direct gevraagd, net omdat ik weet dat 2 tegelijk opnemen te weinig is.
De uitleg die ik van hem kreeg was dit: toestel heeft 4 tuners zitten, in Vlaanderen mogen we er maar 3 gebruiken van Telenet, in Wallonië gebruiken we ze alle 4.
Nu het zou handig zijn moest Orange eens personeel inschakelen om HIER de debatten te volgen. Want ons uitnodigen om te discussieren... en dan moeten vaststellen dat het maar gebruikers zijn, die moeten raden en gissen naar de juiste antwoorden.
Als @Orange de moeite niet kan doen om eerlijke en duidelijke gesprekken te voeren... zal dit forum niet lang leven, geloof me maar
@Benn schreef:Nu het zou handig zijn moest Orange eens personeel inschakelen om HIER de debatten te volgen. Want ons uitnodigen om te discussieren... en dan moeten vaststellen dat het maar gebruikers zijn, die moeten raden en gissen naar de juiste antwoorden.
Als @Orange de moeite niet kan doen om eerlijke en duidelijke gesprekken te voeren... zal dit forum niet lang leven, geloof me maar
Uw wens is al realiteit (het eerste deel dan toch) ... Daarvoor hebben we moderators en @Totem. Maar je moet die mensen ook de tijd geven om alles op dit forum te lezen en zich dan grondig te informeren om correct te antwoorden hé