annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 61 dagen nog steeds geen digitale TV

Topic gestart op: 25-02-19 22h08

Antwoorden: 4 antwoorden

LiselotteV
Aspirant verkenner

Na 61 dagen nog steeds geen digitale TV

Goedenavond,

Op 26/12/2018 heeft de installatie van mijn decoder plaatsgevonden, ten gevolge van het aangekochte Orange Love abonnement.

61 dagen verder (and counting) en ik heb nog steeds geen digitale televisie wegens "geen signaal". Sinds de laatst verkregen info omdat de "rechten" nog steeds  niet zouden zijn vrijgegeven.

 

Het spreekt voor zich dat ik ondertussen al ettelijke keren met de klantendienst aan de lijn heb gehangen. Telkens staat de vriendelijke persoon aan de andere kant van de lijn persoonlijk garant voor een consequente opvolging van het euvel. Het dossier wordt in "ESCALATIE" geplaatst, er zal worden contact opgenomen etc... Telkenmale komt er van een oplossing niks in huis.

De realiteit is dat de klantendienst van ORANGE geen gram gewicht in de schaal kan leggen als het aankomt op serviceproblemen. De eigenlijke dienst die effectief voor een oplossing moet zorgen zit ergens op een plek Hier Ver Vandaan en kan zowel door de klant zelf als door de klantendienst niet rechtstreeks worden bereikt. Enkel via een lek intern communicatiesysteem probeert men de boel op te volgen. Bijgevolg verdwijnt alles in de vergeteldheid en wordt de klant telkens met een kluitje in het riet gestuurd.

 

Oja, de volle factuur wordt wel maandelijks pro forma opgestuurd. Triest.

Mag ik nog hopen op een constructieve reactie van ORANGE? Wordt mijn ORANGE LOVE digitale TV nog geactiveerd?

 

Respect voor alle lotgenoten en met vriendelijke groeten.

LiselotteV

 

 

Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
jerryocean
Aspirant verkenner

Triest,

Ik heb contract na 6 weken wachten aansluiting opgezegd en nieuwe provider 2 dagen en had terug alles in werking.

Facturen zeken niet betalen

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Goedenavond,

Op 26/12/2018 heeft de installatie van mijn decoder plaatsgevonden, ten gevolge van het aangekochte Orange Love abonnement.

61 dagen verder (and counting) en ik heb nog steeds geen digitale televisie wegens "geen signaal". Sinds de laatst verkregen info omdat de "rechten" nog steeds  niet zouden zijn vrijgegeven.

 

Het spreekt voor zich dat ik ondertussen al ettelijke keren met de klantendienst aan de lijn heb gehangen. Telkens staat de vriendelijke persoon aan de andere kant van de lijn persoonlijk garant voor een consequente opvolging van het euvel. Het dossier wordt in "ESCALATIE" geplaatst, er zal worden contact opgenomen etc... Telkenmale komt er van een oplossing niks in huis.

De realiteit is dat de klantendienst van ORANGE geen gram gewicht in de schaal kan leggen als het aankomt op serviceproblemen. De eigenlijke dienst die effectief voor een oplossing moet zorgen zit ergens op een plek Hier Ver Vandaan en kan zowel door de klant zelf als door de klantendienst niet rechtstreeks worden bereikt. Enkel via een lek intern communicatiesysteem probeert men de boel op te volgen. Bijgevolg verdwijnt alles in de vergeteldheid en wordt de klant telkens met een kluitje in het riet gestuurd.

 

Oja, de volle factuur wordt wel maandelijks pro forma opgestuurd. Triest.

Mag ik nog hopen op een constructieve reactie van ORANGE? Wordt mijn ORANGE LOVE digitale TV nog geactiveerd?

 

Respect voor alle lotgenoten en met vriendelijke groeten.

LiselotteV

Ugh @LiselotteV,

 

Ik lees je bericht met veel droefenis!

 

Ik heb je Tribe-rooksignaal meteen doorgeseind aan de betrokken dienst. Zij zullen je dossier inkijken en zo spoedig mogelijk een oplossing zoeken.

 

Ik waardeer je doorzetting! 🙂

 

Proef de zon-zoete bessen van de aarde

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
jerryocean
Aspirant verkenner

Blijkbaar is dit een echt zwaar probleem tussen Telenet en Orange

Zit ook al 26 dagen zonder internet of TV al bezoek gehand van 2 Orange technieker maar het is Telenet die de aap uithangt moet eerst de kabel komen aansluiten in de kelder, 5, werk

Jerry

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LiselotteV

Oesje, dat is een heel triest verhaal.... Smiley Verdrietig

Zoiets zou echt niet mogen. Het enige dat we hier voor u kunnen doen is @Totem even mentionen opdat het intern eventueel kan doorgegeven worden, want wij hier zijn allemaal zelf ook gewone gebruikers die elkaar met kennis en ervaring bijstaan.

U aanraden de klantendienst te blijven contacteren heeft hier weinig zin vermits je dat zelf reeds doet / gedaan hebt .... Gefrustreerde smiley

Onze morele steun heb je alvast.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen