annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv werkt niet op ipad?

Topic gestart op: 05-03-19 09h14

Antwoorden: 36 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange tv werkt niet op ipad?

TV app werkt thuis perfect.Op vakantie-adres (in Belgie) werkt de gids maar live kijken lukt niet.Ik krijg altijd een fout melding dat ik moet aansluiten op thuisnetwerk of op 3/4G newerk.Nochtans heb ik verbinding via hotspot op mij smartphone met Arend abonnement.Hotspot werkt trouwens voor de rest perfect.

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
patrick2
Wijze
Wijze

@Alexmagda  ik denk dat daar het probleem een beetje zit dat u verbonden bent op de hotspot. Waarschijnlijk gaat dit geen Orange verbinding zijn aangezien deze geen hotspot punten hebben dus misschien Telenet of Proximus hotspot. De app is voorzien voor een 3 of 4G verbinding  te hebben met orange netwerk. Als  u de verbinding eens verbreekt en gewoon op de mobiele data aanlogt zou het moeten werken. Heb thuis nog al iemand gehad met hetzelfde probleem maar nadat we gewoon via mobiele data gegaan zijn was dat probleem opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Bedankt maar ik was misschien onvolledig.Met hotspot bedoel ik wel verbinding maken via mijn smartphone op mijn data van Orange en 4G (Arend abonnement). Alles ook internet op laptop via dezelfde weg werkt prima.Alléén tv live geeft de foutcode.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Alexmagda  schreef:

Bedankt maar ik was misschien onvolledig.Met hotspot bedoel ik wel verbinding maken via mijn smartphone op mijn data van Orange en 4G (Arend abonnement). Alles ook internet op laptop via dezelfde weg werkt prima.Alléén tv live geeft de foutcode.


En toch is dat het probleem. Via uw foon, tethering dus, heb je een intern IP adres en wordt je niet herkend als Orange rechthebbende; Voor gewoon internet is dit geen probleem, maar voor Orange TV moet je herkend worden als rechthebbende, en dat lukt dus niet via tethering. Via rechtstreekse WiFi of 4G zou het wel moeten lukken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

ok lijkt me aannemelijk te meer omdat de telefoon nog niet gekoppeld is met de app (was ik vergeten ...).Hopelijk lukt het daarna misschien wel.

Thanks

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen