Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-19 22h08
Antwoorden: 4 antwoorden
Goedenavond,
Op 26/12/2018 heeft de installatie van mijn decoder plaatsgevonden, ten gevolge van het aangekochte Orange Love abonnement.
61 dagen verder (and counting) en ik heb nog steeds geen digitale televisie wegens "geen signaal". Sinds de laatst verkregen info omdat de "rechten" nog steeds niet zouden zijn vrijgegeven.
Het spreekt voor zich dat ik ondertussen al ettelijke keren met de klantendienst aan de lijn heb gehangen. Telkens staat de vriendelijke persoon aan de andere kant van de lijn persoonlijk garant voor een consequente opvolging van het euvel. Het dossier wordt in "ESCALATIE" geplaatst, er zal worden contact opgenomen etc... Telkenmale komt er van een oplossing niks in huis.
De realiteit is dat de klantendienst van ORANGE geen gram gewicht in de schaal kan leggen als het aankomt op serviceproblemen. De eigenlijke dienst die effectief voor een oplossing moet zorgen zit ergens op een plek Hier Ver Vandaan en kan zowel door de klant zelf als door de klantendienst niet rechtstreeks worden bereikt. Enkel via een lek intern communicatiesysteem probeert men de boel op te volgen. Bijgevolg verdwijnt alles in de vergeteldheid en wordt de klant telkens met een kluitje in het riet gestuurd.
Oja, de volle factuur wordt wel maandelijks pro forma opgestuurd. Triest.
Mag ik nog hopen op een constructieve reactie van ORANGE? Wordt mijn ORANGE LOVE digitale TV nog geactiveerd?
Respect voor alle lotgenoten en met vriendelijke groeten.
LiselotteV
Triest,
Ik heb contract na 6 weken wachten aansluiting opgezegd en nieuwe provider 2 dagen en had terug alles in werking.
Facturen zeken niet betalen
Goedenavond,
Op 26/12/2018 heeft de installatie van mijn decoder plaatsgevonden, ten gevolge van het aangekochte Orange Love abonnement.
61 dagen verder (and counting) en ik heb nog steeds geen digitale televisie wegens "geen signaal". Sinds de laatst verkregen info omdat de "rechten" nog steeds niet zouden zijn vrijgegeven.
Het spreekt voor zich dat ik ondertussen al ettelijke keren met de klantendienst aan de lijn heb gehangen. Telkens staat de vriendelijke persoon aan de andere kant van de lijn persoonlijk garant voor een consequente opvolging van het euvel. Het dossier wordt in "ESCALATIE" geplaatst, er zal worden contact opgenomen etc... Telkenmale komt er van een oplossing niks in huis.
De realiteit is dat de klantendienst van ORANGE geen gram gewicht in de schaal kan leggen als het aankomt op serviceproblemen. De eigenlijke dienst die effectief voor een oplossing moet zorgen zit ergens op een plek Hier Ver Vandaan en kan zowel door de klant zelf als door de klantendienst niet rechtstreeks worden bereikt. Enkel via een lek intern communicatiesysteem probeert men de boel op te volgen. Bijgevolg verdwijnt alles in de vergeteldheid en wordt de klant telkens met een kluitje in het riet gestuurd.
Oja, de volle factuur wordt wel maandelijks pro forma opgestuurd. Triest.
Mag ik nog hopen op een constructieve reactie van ORANGE? Wordt mijn ORANGE LOVE digitale TV nog geactiveerd?
Respect voor alle lotgenoten en met vriendelijke groeten.
LiselotteV
Ugh @LiselotteV,
Ik lees je bericht met veel droefenis!
Ik heb je Tribe-rooksignaal meteen doorgeseind aan de betrokken dienst. Zij zullen je dossier inkijken en zo spoedig mogelijk een oplossing zoeken.
Ik waardeer je doorzetting! 🙂
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
🏹 Totems Saluut 🏹
Blijkbaar is dit een echt zwaar probleem tussen Telenet en Orange
Zit ook al 26 dagen zonder internet of TV al bezoek gehand van 2 Orange technieker maar het is Telenet die de aap uithangt moet eerst de kabel komen aansluiten in de kelder, 5, werk
Jerry
Oesje, dat is een heel triest verhaal....
Zoiets zou echt niet mogen. Het enige dat we hier voor u kunnen doen is @Totem even mentionen opdat het intern eventueel kan doorgegeven worden, want wij hier zijn allemaal zelf ook gewone gebruikers die elkaar met kennis en ervaring bijstaan.
U aanraden de klantendienst te blijven contacteren heeft hier weinig zin vermits je dat zelf reeds doet / gedaan hebt ....
Onze morele steun heb je alvast.