annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw jaar, nieuw probleem..

Topic gestart op: 04-01-21 21h08

Antwoorden: 26 antwoorden

kvndeMe
Gewaardeerd verkenner

Nieuw jaar, nieuw probleem..

OPGELOST

Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.

in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.

in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..

is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Buffeltje
Gewaardeerd verkenner

Hallo allemaal

Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.

Groetjes,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
Buffeltje
Gewaardeerd verkenner

Hallo, ze hebben mij een nieuwe decoder gegeven. Kreeg het zo niet opgelost.

Groetjes,

Josette
Wijze
Wijze

@Buffeltje bedankt voor je antwoord.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
kvndeMe
Gewaardeerd verkenner

Beste allen

de technieker is langs geweest en heeft het probleem met de software verholpen.

Blijkbaar, zou de update niet doorgekomen zijn omdat onze decoder via de WiFi verbonden is en niet met de LAN kabel.

Dit zou wel vaker voorkomen via WiFi.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kvndeMe 

dikke merci om ons dit mee te delen,

veel kijkgenot! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
mw1985
Ervaren verkenner

@Buffeltje 

En is het probleem nu opgelost?

Mij hebben ze gezegd om nog even af te wachten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen