Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 21h08
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.
in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.
in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..
is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal
Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.
Groetjes,
Probleem opgelost!
De technieker is langsgeweest en heeft met een USB-stick het probleem verholpen.
Dus direct naar technieker vragen ipv. te wachten tot ze het probleem hebben opgelost.
Ook ik ben een ontevreden klant. Sinds gisteren klant maar de digicorder werkt dus niet.
Ze installeren dus momenteel digicorders die gewoon niet werken.
De technieker zei me: "Morgen kan je een update doen van uw digicorder en dan werken de opnames"
Achteraf (nu dus) had ik pas door dat hij zelf zat te "sukkelen" omdat hij geen verbinding kreeg met de servers en dus bovenstaande maar zei omdat hij er waarschijnlijk niets aan kan doen.
Ik hoop in ieder geval dat Orange de situatie snel rechtzet, anders betaal ik graag terug enkele euro's meer voor iets dat wel werkt.
Mijn zoon was aanwezig bij de installatie en heeft gezien dat de technieker alle foutmeldingen heeft genegeerd.
Na dit uitgelegd te hebben aan de telefoon, krijg ik dus donderdag een technieker over de vloer.
Die zou door middel van een USB stick het probleem kunnen verhelpen. Iets met de software.
Dus bellen naar klantendienst en vragen voor technieker te sturen is de boodschap.
En hopen dat het nu verholpen is.
Dan zal ik nog maar eens bellen naar de klantendienst.
Met de vraag of ze toch maar een technieker sturen.
Mijn decoder is verbonden met ehternetkabel en mijn netwerk
werkt ook niet.