annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw jaar, nieuw probleem..

Topic gestart op: 04-01-21 21h08

Antwoorden: 26 antwoorden

kvndeMe
Gewaardeerd verkenner

Nieuw jaar, nieuw probleem..

OPGELOST

Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.

in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.

in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..

is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Buffeltje
Gewaardeerd verkenner

Hallo allemaal

Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.

Groetjes,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
mw1985
Ervaren verkenner

Probleem opgelost!

De technieker is langsgeweest en heeft met een USB-stick het probleem verholpen.

Dus direct naar technieker vragen ipv. te wachten tot ze het probleem hebben opgelost.

sg1987
Aspirant verkenner

Ook ik ben een ontevreden klant. Sinds gisteren klant maar de digicorder werkt dus niet.

Ze installeren dus momenteel digicorders die gewoon niet werken.
De technieker zei me: "Morgen kan je een update doen van uw digicorder en dan werken de opnames"
Achteraf (nu dus) had ik pas door dat hij zelf zat te "sukkelen" omdat hij geen verbinding kreeg met de servers en dus bovenstaande maar zei omdat hij er waarschijnlijk niets aan kan doen.
Ik hoop in ieder geval dat Orange de situatie snel rechtzet, anders betaal ik graag terug enkele euro's meer voor iets dat wel werkt.

0 pluimen
mw1985
Ervaren verkenner

@sg1987 

Mijn zoon was aanwezig bij de installatie en heeft gezien dat de technieker alle foutmeldingen heeft genegeerd. 

Na dit uitgelegd te hebben aan de telefoon, krijg ik dus donderdag een technieker over de vloer.

Die zou door middel van een USB stick het probleem kunnen verhelpen. Iets met de software.

Dus bellen naar klantendienst en vragen voor technieker te sturen is de boodschap.

En hopen dat het nu verholpen is.

mw1985
Ervaren verkenner

Dan zal ik nog maar eens bellen naar de klantendienst.

Met de vraag of ze toch maar een technieker sturen.

Mijn decoder is verbonden met ehternetkabel en mijn netwerk
werkt ook niet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen