Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-22 06h14
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model.
Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.
Is het mogelijk een factory reset te doen ?
groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan vrees ik dat je eens gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te vervangen.
Goedemogend Juppie,
deze link heb ik gevonden op deze forum, bij deze hoop ik dat dit jouw probleem kan verhelpen.
https://community.orange.be/t5/Tv/TribeTip-Hoe-reset-uitvoeren-op-decoder/m-p/16969
thx, maar het is zo nen nieuwen decoder. zo een android box.
Het is graag gedaan @juppie
Ik denk zelf dat er niet echt veel verschil zal opzitten of het nu een oud of nieuw model is van Decoder.