annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder probleem

Topic gestart op: 29-03-22 06h14

Antwoorden: 14 antwoorden

juppie
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe decoder probleem

OPGELOST

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model. 

Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.

Is het mogelijk een factory reset te doen ?

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
negenduust
Ervaren verkenner

Dan vrees ik dat je eens  gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te  vervangen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@BrahimM 

Is dit wel de juiste oplossing ? 

TS heeft nog niet aangegeven of dit wel of niet heeft geholpen onze tips die we hebben gegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
BrahimM
Orange-werknemer

Hoi @patrick2 

Het laatste bericht dat @juppie stuurde geeft aan dat een reset niet helpt.

Dan is het inderdaad aangewezen om de klantendienst te bellen. Een technieker zal dan ook moeten langsgaan om de decoder te switchen.

0 pluimen
negenduust
Ervaren verkenner

Goedemogend Juppie,

deze link heb ik gevonden op deze forum, bij  deze hoop ik dat dit jouw probleem kan verhelpen.

https://community.orange.be/t5/Tv/TribeTip-Hoe-reset-uitvoeren-op-decoder/m-p/16969

0 pluimen
juppie
Gewaardeerd verkenner

thx, maar het is zo nen nieuwen decoder. zo een android box.

0 pluimen
negenduust
Ervaren verkenner

Het is graag gedaan  @juppie 

Ik denk zelf dat er niet echt veel verschil zal opzitten of het nu een oud of nieuw model is van Decoder.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen