annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe posten op tv.

Topic gestart op: 29-08-20 13h24

Antwoorden: 29 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Nieuwe posten op tv.

OPGELOST

Hallo ! 

Graag een woordje uitleg aub ..

In enkele dagen tijd zijn er hier verschillende tv-zenders bijgekomen : box, voetbal, tennis enz...

Sommige posten kan ik bekijken, sommige posten kan ik niet bekijken en krijg ik : Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of enz enz...

Wil dat misschien zeggen dat het betalende zenders zijn ? 🤔

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes ! 

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@comima  had je een bericht van Orange op tv?

Dat zijn betalende posten die je ziet! 

Deze niet

Reeds gratis inbegrepen bij Love Trio. Geniet vanuit je luie zetel én in Full HD

ELEVEN 1 : kanaal 32
ELEVEN 2 : kanaal 33
ELEVEN 3 : kanaal 34

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  dus de eerste drie zenders die je opgeeft zijn gratis de andere drie zijn dus betalend aan € 10.99 per maand. Dan krijg je die dus erbij kan je je op abonneren per maand, is trouwens ook maandelijks opzegbaar. Maar voel je niet verplicht om die te nemen want het zijn dus sport kanalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Jorinde
Ervaren verkenner

Eigenlijk gek, wat dat betalend betreft. 

Mijn man en ik hebben de twee Eurosporten en drie of vier Eleven's (waar veel Amerikaanse sport op te zien is), zonder dat we ook maar iets hebben moeten bijbetalen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Het is logisch dat men betaald aan de provider om dit content te kunnen bekijken. Ze moeten ook deze rechten aankopen om te mogen uitzenden en de klant zal er voor betalen. Je hebt er geen idee van hoe duur deze rechten kunnen zijn om die aan de klant te laten zien. 

Zelf zou ik ze ook kunnen zien zonder te betalen door middel van IPTV maar dat is illegaal en wordt overal gebannen als ze kans hebben. Maar ik houd mij er ook niet mee bezig ik koop het wel aan moest ik het willen hebben en zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Bedankt Patrick ! Nu weet ik er alles van ! 

Kopen ga ik zeker niet doen ! Wel plezant voor de sportfanaten ! 

Bedankt voor de moeite en tot de volgende zitting 👏

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Wat zou het mooi zijn, moest VTM waar ze nu VTM1, VTM2, VTM3, VTM4 maken gewoon

VTM1 uitsluitend film, VTM2 Nieuws en entertainment, VTM3 uitsluitend sport en VTM4 uitsluitend reclame van maken, wat zouden vele televisie kijkers dolgelukkig zijn.

Ik denk dat in dat geval VTM4 uitsluitend bekeken gaat worden door het personeel zelf. 

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Jij zal ook nooit het belang van reclame begrijpen. Anders kijk je maar eens op een Duitse zender, daar duurt het nog minstens 2 maal zolang. En het word stilaan tijd dat men al dat doorspoelen eens gaat door rekenen aan de klant. Want een commercëele zender moet die uitzendingen zelf betalen, daarom hebben zij die steun nodig van reclame inkomsten. En als jij die niet wil zien zal er ooit voor betaald moeten worden, daar is bij Telenet al over bezig geweest op het forum. En dat geld dan niet enkel daar maar voor alle operatorn. de vrt moet geen reclame doen omdat het een staatbedrijf is, vandaar de top 10 ook allemaal Vrt. van kijkcijfers.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen