annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondersteunt de Orange decoder CEC (Consumer Electronics Control)?

Topic gestart op: 25-06-18 16h42

Antwoorden: 12 antwoorden

Arne
Ervaren verkenner

Ondersteunt de Orange decoder CEC (Consumer Electronics Control)?

OPGELOST

Kan iemand mij zeggen of de Orange decoder dit ondersteund? Ik heb een Samsung TV (daar noemt het "Anynet" dacht ik) . Op mijn Samsung TV werkt het alvast niet, terwijl dit via mijn Chromecast/PS4 en oude digicorder perfect werkte. 

Mensen die niet weten wat CEC is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control 

Het kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je TV aangaat als je de decoder aanzet. Of omgekeerd als je je TV uitzet, dat je digicorder uitgaat. 

Bedankt!

Labels (4)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan iemand mij zeggen of de Orange decoder dit ondersteund? Ik heb een Samsung TV (daar noemt het "Anynet" dacht ik) . Op mijn Samsung TV werkt het alvast niet, terwijl dit via mijn Chromecast/PS4 en oude digicorder perfect werkte. 

Mensen die niet weten wat CEC is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

Het kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je TV aangaat als je de decoder aanzet. Of omgekeerd als je je TV uitzet, dat je digicorder uitgaat. 

Bedankt!

Ugh Arne,

 

Hmm heel interessante vraag, Arne! 🤔

 

Momenteel ondersteunt de Orange decoder niet HDMI - CEC (Consumer Electronics Control).

 

Maar niet getreurd, Triber Arne!

 

Onze Orange-stamleden werken de klok rond om deze ontwikkeling mogelijk te maken. Van zodra we de concrete startdatum kennen van deze nieuwe toepassing communiceren (met rookseinen) we hierover.

 

☀️ Totems zonnegroeten ☀️

 

 

 

 

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan iemand mij zeggen of de Orange decoder dit ondersteund? Ik heb een Samsung TV (daar noemt het "Anynet" dacht ik) . Op mijn Samsung TV werkt het alvast niet, terwijl dit via mijn Chromecast/PS4 en oude digicorder perfect werkte. 

Mensen die niet weten wat CEC is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

Het kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je TV aangaat als je de decoder aanzet. Of omgekeerd als je je TV uitzet, dat je digicorder uitgaat. 

Bedankt!

Ugh Arne,

 

Hmm heel interessante vraag, Arne! 🤔

 

Momenteel ondersteunt de Orange decoder niet HDMI - CEC (Consumer Electronics Control).

 

Maar niet getreurd, Triber Arne!

 

Onze Orange-stamleden werken de klok rond om deze ontwikkeling mogelijk te maken. Van zodra we de concrete startdatum kennen van deze nieuwe toepassing communiceren (met rookseinen) we hierover.

 

☀️ Totems zonnegroeten ☀️

 

 

 

 

 

 

 

freggel
Ervaren verkenner

Eigenlijk had dit anno 2017-18 er gerust  standaard ingemogen zelfs Telenet had dit 10 jaar geleden er standaard inzitten

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Eigenlijk had dit anno 2017-18 er gerust  standaard ingemogen zelfs Telenet had dit 10 jaar geleden er standaard inzitten

Ugh @freggel,
Waar rook is, is een vredespijp!

 

Totems 🌵Groet

Frank76
Leidende verkenner

Volgens mij niet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen