Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ervaren verkenner

NETFLIX op decoder Orange

OPGELOST

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: NETFLIX op decoder Orange

NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

Totem

Highlighted
Leidende verkenner

Bedoeld u hiermee dat er helemaal geen sprake is van Netflix? want dit is heeft toch niets te maken met openbreken van decoders? Dat is simpelweg de software die daar voor zorgd en updates. Het kan natuurlijk wel zijn dat u het een tijd uitsteld omdat het toestel er mischien niet aan voldoed.

Highlighted
Leidende verkenner

In feite zou netfllix op de box ook niet de beste oplossing zijn. ten eerste je kan zelf een abonnement nemen , ten yweede binnenkort heeft elk opperator netflix op zijn decoder and last but not least het zijn niet allen de beste en nieuwste films enreeksen die daar te zien zijn. Ik keek vroeger op mijn Samsung Smart TV naar MOVIe MAX en ik vond die stukken beter dan NETFLIX. Daar kan men ook kiezen uit verschillende genres. Enige verschil dit is meer een VOD type. Dus je betaald per film die je ziet en niet per maand dus ik vind dit veel beter.

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).

Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!

Highlighted
Veteraan verkenner

Hallo,

Ikzelf heb nu reeds vier maanden Orange en kijke met veel gemak naar Netflix.
Dit doe ik ofwel via mijn playstaion en een wifi netwerk.
Ofwel via mijn Google Chromecast .
De Netflix app zit op je chromecast en kan dus gestreamd worden, via gelijk welk apparaat.

En voor je de opmerking maakt.....

Neen je ipad of computer of iphone hoeft niet te blijven opstaan als je naar Netflix kijkt.
Ik gebruik deze enkel om de Chromecast op te starten. Je moet deze namelijk sturen via je gsm
of iPad. Maar eens de app is opgestart ( deze van Netflix) kun je kijken zonder je andere
externe toestellen. Dus enkle via de Chromecast.

Dus persoonlijk vind ik niet dat het echt nodig is dat Netflix op de decoder van Orange zit.

Fijne zondag iedereen 

Highlighted
Leidende verkenner

@Herihor  schreef:

Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).

Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!

Ik denk dat die fout bij  Proximus zelf te zoeken is dat die streaming vaak haperde. Ik ben daar voorlopig nog klant maar bij een rechtstreeks programma dat ik even terugspoel en dan weer verderspoel. Kan ik dit programa niet meer normaal volgen. Dat gaat in horten en stoten. Als je dat terug laat verderspelen gaat dit 3 sec. stilstaand beeld 3 sec loopd die band weer stopt weer eens en zo gaat dat door tot film of programma af is; Bij Telenet nooit meegemaakt en hier oo niet.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Speedybritt  schreef:

Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.

Heb je geen Smart TV? Bij  mij thuis word Netflix gekeken via het internet (WiFi rechtstreeks van de router naar de TV) en dat kost dus data van ons abonnement. De decoder komt daar totaal niet in tussen. En dus ook geen Chromecast, heb dat niet eens.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Speedybritt 

Om te vervolledigen: ik heb dus geen Chromecast en kan daar niet over oordelen of meepraten. Dat bedoelde ik eigenlijk. Geen idee of dat betrouwbare en vlotte apparaten zijn.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen