annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling BBC First en BBC Entertainment.

Topic gestart op: 25-08-21 20h18

Antwoorden: 7 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Ondertiteling BBC First en BBC Entertainment.

OPGELOST

Hallo !

Graag nogmaals jullie wijze raad …

Van juni 2019 ben ik totaal Orange : tv, internet, smartphone en 2de tv.In het algemeen ben ik heel tevreden van Orange, was het niet dat ik al van juni 2019 **bleep** met de ondertiteling van BBC First en BBC Entertainment. Het is ook niet de eerste keer dat ik jullie hierover mail… Ben op jullie site verder gaan neuzen en heb gezien dat er nog problemen waren – Josette haar buren en Taila die ongeveer hetzelfde had. Zowel de tv beneden als de tv boven moet ik elke keer rebooten wil ik een van die 2 posten bekijken met ondertiteling. Ik heb gemaild naar BBC Studio’s in Londen die me verder stuurden naar BBC Benelux. Hun antwoord op mijn mail naar BBC Benelux :

Bedankt voor je bericht aan BBC Studios

Bedankt voor het delen van deze informatie. We hebben het doorgegeven aan onze technische teams. Op dit moment zijn er geen problemen met het signaal dat wij uitzenden, wat aangeeft dat het probleem wellicht bij jouw provider ligt of met het ontvangstapparatuur. We blijven de situatie in de gaten houden en hopen dat het snel wordt opgelost.Met vriendelijke groet,BBC Studios.

Ontvangstapparatuur, bedoelen ze de decoders ?

Komt er nog bij dat bij de tv boven ik altijd op 2 knoppen moet duwen : knop 1 om aan te zetten en dan kom ik bij analoge tv ( nu dus een sneeuw-scherm, knop 2 om digitale tv… Ook eigenaardig vind ik.

Voilà … dus … Hulp aub want jullie zullen begrijpen dat ik er serieus kirrewiet van word.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes;

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Ik ga iemand aanspreken die FB heeft !

Bedankt Patrick2.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
comima
Aspirant genezer

Bedankt voor je reactie Patrick2.... maar ik heb geen facebook ! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  

Heb je misschien dan Twitter ? Of iemand die je kent die Facebook of Twitter heeft ? Want telefonisch beelden en tekst doorgeven bestaat jammer genoeg nog niet 😞 

Je kan bellen naar de klantendienst maar ik vrees er voor dat het dan verkeerd gaat lopen dat ze dan geen voorbeelden hebben en dergelijke wat je mee kan nemen in je dossier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Ik ga iemand aanspreken die FB heeft !

Bedankt Patrick2.

Leden met de meeste pluimen