Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-02-20 17h59
Antwoorden: 6 antwoorden
Als ik een programmareeks opneem, dan kan ik kiezen of ik die aflevering of alle wil opnemen. Regelmatig kom ik tegen dat een reeks niet kan geselecteerd worden. Een voorbeeld, Topdokters, ik kan die reeks niet instellen. Moet altijd per aflevering zien om op te nemen. Bij Yelo tv was dit nooit een probleem. Heb ook al gehad dat een programma niet opgenomen werd. Nochtans waren er geen andere programma's die op dat moment ingesteld stonden.
Doe ik iets mis of is dat normaal?
@Mik01 U kunt contact opnemen met Webcare via FB Messenger, u krijgt een veel beter antwoord. 🙂
Groetjes
Superbonbon
Goedemorgen Mik,
je kan hier misschien eens lezen gaan of je iets fout doet.
Moest je alles goed doen dan eens naar 5000 telefoneren misschien?