annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname tv via decoder.

Topic gestart op: 10-02-20 17h59

Antwoorden: 6 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Opname tv via decoder.

Als ik een programmareeks opneem, dan kan ik kiezen of ik die aflevering of alle wil opnemen. Regelmatig kom ik tegen dat een reeks niet kan geselecteerd worden. Een voorbeeld, Topdokters, ik kan die reeks niet instellen. Moet altijd per aflevering zien om op te nemen. Bij Yelo tv was dit nooit een probleem. Heb ook al gehad dat een programma niet opgenomen werd. Nochtans waren er geen andere programma's die op dat moment ingesteld stonden. 

Doe ik iets mis of is dat normaal?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Als ik een programmareeks opneem, dan kan ik kiezen of ik die aflevering of alle wil opnemen. Regelmatig kom ik tegen dat een reeks niet kan geselecteerd worden. Een voorbeeld, Topdokters, ik kan die reeks niet instellen. Moet altijd per aflevering zien om op te nemen. Bij Yelo tv was dit nooit een probleem. Heb ook al gehad dat een programma niet opgenomen werd. Nochtans waren er geen andere programma's die op dat moment ingesteld stonden. 

Doe ik iets mis of is dat normaal?

Ugh @Mik01,

Je zou inderdaad je opnames per reeks kunnen ingeven. Check eerst dat je geheugen niet vol is. 

Als dit niet het geval is, is er misschien een technische fout op je decoder.

In dit post vind je tips&tricks om je decoder opnieuw aan de praat te hebben indien er een technische fout is.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Geheugen is zeker niet vol. Het programmeren is in feite een fluitje van een cent. Vroeger was afstellen op een video veel omslachtiger. Nu kan een kind precies de was doen. Maar af en toe komen er zaken boven waar je tegen oploopt. Vandaag terug de reeks over topdokters ingesteld en nu kan ik wel de ganse reeks selecteren om op te nemen. Voorheen stond het niet ingevuld en kon ik dit bijgevolg niet selecteren. Dus probleem lijkt nu opgelost.

Superbonbon
Ervaren genezer

@Mik01 Naast wat @Josette zei, kun je deze subcategorie bekijken: TV .

Groetjes,

Superbonbon

Mik01
Leidende verkenner

@Superbonbon 

Ik heb geen problemen met programmeren. Maar niet altijd is alles voorhanden in het menu.

Als er een reeks is, kan je kiezen om die reeks volledig te selecteren voor opname. Maar als er een reeks is en je kan dat NIET selecteren, dan loopt er iets fout.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen