annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnamen verwijderen na het bekijken van (zelfde menu)

Topic gestart op: 02-10-18 12h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Opnamen verwijderen na het bekijken van (zelfde menu)

OPGELOST

 Nadat ik de opnamen heb bekeken, krijg ik een drie keuze menu.  De eerste optie is “ volgende aflevering bekijken”, de tweede optie is “ naar live tv gaan “,  de derde optie is “  naar opnames terugkeren “.  Dit zijn zeker goede opties maar als je een serie van opnames wil bekijken en er voor zorgen dat deze worden verwijderd zonder dat je veel knopjes moet indrukken kan er misschien een vierde optie aan toegevoegd worden? Bijvoorbeeld: vierde optie “ opname verwijderen en volgend opname bekijken “.  Dit wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de keuzes die ik nu kan selecteren.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 Nadat ik de opnamen heb bekeken, krijg ik een drie keuze menu.  De eerste optie is “ volgende aflevering bekijken”, de tweede optie is “ naar live tv gaan “,  de derde optie is “  naar opnames terugkeren “.  Dit zijn zeker goede opties maar als je een serie van opnames wil bekijken en er voor zorgen dat deze worden verwijderd zonder dat je veel knopjes moet indrukken kan er misschien een vierde optie aan toegevoegd worden? Bijvoorbeeld: vierde optie “ opname verwijderen en volgend opname bekijken “.  Dit wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de keuzes die ik nu kan selecteren.

Ugh @Anonymous,

 

Bedankt voor je interessante bijdrage, beste aspirant verkenner!

 

Ik heb je rooksignaal op Tribe verstuurd naar de betrokken Orange-stamleden. En wie weet kan je snel genieten van een vierde optie op de Orange TV-app ;-)!

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken
 

🦊 Totem 🦊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 Nadat ik de opnamen heb bekeken, krijg ik een drie keuze menu.  De eerste optie is “ volgende aflevering bekijken”, de tweede optie is “ naar live tv gaan “,  de derde optie is “  naar opnames terugkeren “.  Dit zijn zeker goede opties maar als je een serie van opnames wil bekijken en er voor zorgen dat deze worden verwijderd zonder dat je veel knopjes moet indrukken kan er misschien een vierde optie aan toegevoegd worden? Bijvoorbeeld: vierde optie “ opname verwijderen en volgend opname bekijken “.  Dit wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de keuzes die ik nu kan selecteren.

Ugh @Anonymous,

 

Bedankt voor je interessante bijdrage, beste aspirant verkenner!

 

Ik heb je rooksignaal op Tribe verstuurd naar de betrokken Orange-stamleden. En wie weet kan je snel genieten van een vierde optie op de Orange TV-app ;-)!

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken
 

🦊 Totem 🦊

Anonymous
Niet van toepassing

Dank u
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen