annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames kwijt

Topic gestart op: 31-03-18 13h20

Antwoorden: 2 antwoorden

Streetkat
Aspirant verkenner

Opnames kwijt

OPGELOST

Ben al iets meer dan 2 jaar klant bij Orange. Nu ben ik opeens al mijn opnames en geplande opnames kwijt. Heeft er al iemand een nieuwe decoder gekregen? Ik krijg geen omdat er niks aan is. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

Heb je het probleem nog voor?
Indien het blijft voorkomen kan je best even naar de technische dienst bellen om dit te laten nakijken via het nummer 5000 (optie 4 - 4).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Poweron
Gewaardeerd verkenner

Dat antwoord kreeg ik ook mijn decoder was een maand oud en deed van alles wat niet moest 

Technische dienst steeds dezelfde uitleg er is niets mis met je lijn even de stroom uit trekken tot een volledige reset 

Blijven bellen en op je poot staan helpt 

 

CedricV
Orange-werknemer

Heb je het probleem nog voor?
Indien het blijft voorkomen kan je best even naar de technische dienst bellen om dit te laten nakijken via het nummer 5000 (optie 4 - 4).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen