Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-18 13h20
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ben al iets meer dan 2 jaar klant bij Orange. Nu ben ik opeens al mijn opnames en geplande opnames kwijt. Heeft er al iemand een nieuwe decoder gekregen? Ik krijg geen omdat er niks aan is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je het probleem nog voor?
Indien het blijft voorkomen kan je best even naar de technische dienst bellen om dit te laten nakijken via het nummer 5000 (optie 4 - 4).
Dat antwoord kreeg ik ook mijn decoder was een maand oud en deed van alles wat niet moest
Technische dienst steeds dezelfde uitleg er is niets mis met je lijn even de stroom uit trekken tot een volledige reset
Blijven bellen en op je poot staan helpt
Heb je het probleem nog voor?
Indien het blijft voorkomen kan je best even naar de technische dienst bellen om dit te laten nakijken via het nummer 5000 (optie 4 - 4).
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |