Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-24 09h01
Antwoorden: 16 antwoorden
Hallo,
We zijn nu een paar maanden klant en ondervinden sinds het begin een raar probleem.
Als we sommige opnames willen kijken starten deze op het einde van de opname,
met als gevolg dat we deze helemaal moeten terug spoelen...
Het is niet zender- of tijd afhankelijk.
Nog iemand met dit probleem of een oplossing?
Ik heb dit probleem ook en (uiteraard) kun je niet rekenen op enige ondersteuning van Orange...
Als ik de opname wil bekijken, dan start ik die via de Orange TV Plus app en dan begint die vanaf het begin af te spelen. Eventueel kun je die dan casten naar je televisie of stoppen en verder kijken via je televisie, want dan heb je betere mogelijkheden om bv. reclame door te spoelen.
Hopelijk werkt dit voor jou.
Beste,
Ik ondervind dit probleem ook en dit vanaf het begin van dat ik hem had. Ik moest de opnames starten via de Go Plus of VTM Go om de opgenomen programma's vanaf het begin te starten.
En nu is er een nieuw probleem bijgekomen , soms kun je helemaal niet kijken, dan begint het opgenomen programma te pinken en als je erop klikt komt er niets . Je moet dan de decoder met de zwarte knop achteraan herstarten , lees resetten , nadien lukt het wel.
Ook is is de kwaliteit niet zoals het hoort , zeker geen scherp beeld, soft en onduidelijk, en neen het ligt niet aan mijn Samsung tv , deze is maar vier jaar oud en kan internet tv perfect aan. Ik denk dat de processor in de box niet snel genoeg is. Om dan maar te zwijgen over de enorme warmteafzetting van het bakje, zelfs in stand-by stand, dan nog koelt het niet genoeg af.
Ook merk ik dat de opgenomen beelden schokkerig overkomen en ondanks de mogelijkheid om dit via een soort timelaps synkronisatie van Android , in te stellen wordt het enkel erger. Ik kijk tv via mijn UTP verbinding, dus via kabel , met de maximale verbinding , net geen fiber .
Ook het kijken van Netflix, prime , vrt max , Go Plus en ga zo maar door ,via de decoder is echt erbarmelijk. Kijk ik via mijn Samsung is het beeld perfect . Dus ik denk dat het louter aan de software van de Box ligt .
En om te antwoorden op uw opmerking, vind ik het echt niet kunnen dat je moet gaan casten via Google of via de Orange TV plus app. Niet iedereen is in het bezit van een laptop, iPad of gsm die dit aankunnen. Ik denk dat Orange hier weer veel te vroeg op de kar is gesprongen zonder alles degelijk uit te testen.
> Om dan maar te zwijgen over de enorme warmteafzetting van het bakje, zelfs in stand-by stand, dan nog koelt het niet genoeg af.
Kan er rond de box voldoende geventileerd worden zodat hij kan afkoelen ? In een gesloten kast steken is niet bevorderlijk voor de warmte dissipatie
Bij mij staat die ook in een kast - maar heb een gat geboord onderaan en er is een gat bovenaan. Box koelt voldoen af
De box geeft bij mij geen enkel van je vermelde gebreken
Hoi Gregoty,
Hij staat vrij niet in een kast, maar op de kast.
Zelfs met een speciaal verhoog zodat er onder
het bakje ook verluchting is.
Hij heeft van in het begin altijd heel warm gestaan .
En helaas ik verzin de problemen echt niet.
En eerlijk , het is niet dat ik geen verstand heb van
configuraties in het algemeen, ben er redelijk van op
de hoogte, maar aan opgenomen programma's
die achteraan beginnen en het schokkerig spelen, dat ligt eerder
aan hard - en software.
Grtjs