annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnemen of digicorder

Topic gestart op: 22-02-20 18h57

Antwoorden: 2 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Opnemen of digicorder

OPGELOST

Op de digicorder van Orange slaan we onze opnames op. Vraag is hoeveel zenders kunnen er samen opgenomen worden? Ik weet zeker van 2 maar vermoed dat het meer is.

Maar als er programma teveel geprogrammeerd is, krijg je dan ergens een foutmelding of waar kan die gezien worden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  je kan 2 uitzendingen opnemen en eentje bekijken. Je vermoeden klopt wel want in de walen gaat 3 als ik me niet vergis maar bon daar wonen we niet 🙂

Als je meerde wil opnemen krijg je inderdaad een foutmelding dat je aan je maximum zit voor opnames.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  je kan 2 uitzendingen opnemen en eentje bekijken. Je vermoeden klopt wel want in de walen gaat 3 als ik me niet vergis maar bon daar wonen we niet 🙂

Als je meerde wil opnemen krijg je inderdaad een foutmelding dat je aan je maximum zit voor opnames.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik kan me vergissen, maar ik meen mij te herinneren dat er in die dingen zes ontvangers zitten, waarvan er softwarematig in het zuiden vier en bij ons drie geactiveerd zijn.

Dat betekent inderdaad bij ons twee zender opnemen en een derde kijken; bij de zuiderburen drie zenders opnemen en een vierde kijken. Allemaal tegelijkertijd natuurlijk.

Tja, Belgische politiek ... Of is het Vlaamse en Waalse ???

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen