Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-20 18h57
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de digicorder van Orange slaan we onze opnames op. Vraag is hoeveel zenders kunnen er samen opgenomen worden? Ik weet zeker van 2 maar vermoed dat het meer is.
Maar als er programma teveel geprogrammeerd is, krijg je dan ergens een foutmelding of waar kan die gezien worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mik01 je kan 2 uitzendingen opnemen en eentje bekijken. Je vermoeden klopt wel want in de walen gaat 3 als ik me niet vergis maar bon daar wonen we niet 🙂
Als je meerde wil opnemen krijg je inderdaad een foutmelding dat je aan je maximum zit voor opnames.
@Mik01 je kan 2 uitzendingen opnemen en eentje bekijken. Je vermoeden klopt wel want in de walen gaat 3 als ik me niet vergis maar bon daar wonen we niet 🙂
Als je meerde wil opnemen krijg je inderdaad een foutmelding dat je aan je maximum zit voor opnames.
Ik kan me vergissen, maar ik meen mij te herinneren dat er in die dingen zes ontvangers zitten, waarvan er softwarematig in het zuiden vier en bij ons drie geactiveerd zijn.
Dat betekent inderdaad bij ons twee zender opnemen en een derde kijken; bij de zuiderburen drie zenders opnemen en een vierde kijken. Allemaal tegelijkertijd natuurlijk.
Tja, Belgische politiek ... Of is het Vlaamse en Waalse ???