Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-06-24 20h59
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste community
Ik heb een nieuwe TV-Box van ORANGE en het geluid en het beeld lopen niet synchroon. Er is dus iets met die software. Ik heb al vele instellingen proberen te veranderen, zonder resultaat.
De klantendienst stuurt je van het kastje naar de muur. Een email sturen naar orange gaat niet. Moest er iemand een emailadres hebben: graag.
Is er iemand die dit probleem ook voorheeft? Ik heb een Philips Smart TV en een SONOS BEAM-soundbar. Als ik de soundbar uitschakel, dan lijkt het beter te gaan.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Mvg
Wim Wuyts
bij instellingen kan je naar audio en daar de spdif latency aanpassen.
Misschien heb je hier iets aan, @WimWuyts
Fix audio delay on your sound bar and enjoy your TV | Popular Science (popsci.com)