annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV: Traag zappen

Topic gestart op: 21-02-18 23h46

Antwoorden: 17 antwoorden

Funki
Gewaardeerd verkenner

Orange TV: Traag zappen

OPGELOST

Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...

Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg

Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
bram1989
Ervaren verkenner

Ter info : Mobistar is gewoon veranderd van naam ( Orange ), dus heeft juist niks overgenomen 😛 

0 pluimen
techfixorange
Ervaren verkenner

orange is degelijk wel over genomen geweest door een ander grotte baas

 

Mvg techfix - orange

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan mij vergissen maar ik heb al grijs haar en kan dus een tijdje terug in de geschiedenis.

Volgens mij is er verwarring ontstaan omtrent de naam "Orange". Lang geleden waren er Orange, Mobistar en Proximus als grote spelers op de GSM markt..

Op een bepaald moment is Orange dan Base geworden en ja, Mobistar is Orange geworden.

Om het helemaal overzichtelijk te maken is er een mengeling van gewone naamsveranderingen en overnames ....

De spreekwoordelijke kat die haar jongen niet meer kan vinden ...Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
techfixorange
Ervaren verkenner

hallo is een bedrijf van amerika die mobistar heeft overgenomen

 

mvg techfix orange

 

0 pluimen
KaDee
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Hopelijk is het vlug opgelost.

Ik heb even geantwoord op deze topic om me via deze weg te abonneren om dit topic te kunnen volgen. Vooralsnog lukt het mij nog niet om te abonneren op topics waarop ik niet zelf reageer.

KaDee

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen