- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange TV plus foutcode 86000001
Hallo, ik ben sinds gisteren overgeschakeld op Orange TV lite waardoor ik met de orange TV plus app aan de slag moet. Op onze ipad en op de Xiaomi redmi 8 van mijn vrouw werkt alles prima. Op mijn gsm krijg ik echter steeds een foutcode wanneer ik wil beginnen streamen of een opname wil bekijken : "Probleem bij het afspelen. Sorry voor het ongemak, er ging iets fout bij het afspelen van de stream. Probeer later opnieuw. (86000001).
Ik werk met de Xiaomi mi note 10. Ik kan opnames plannen en de tv gids raadplegen maar enkel het bekijken van tv of opnames lukt niet. Via de chat met de orange helpdesk helaas ook niet geholpen. Hopelijk is hier iemand die hier ervaring mee heeft ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb de foutcode geprobeerd op te zoeken maar geen bruikbare info voor gevonden.
Zelf heb ik een vermoeden dat het ergens op jou toestel is waardoor het fout gaat. Je geeft aan dat de Ipad en op je vrouw haar toestel wel werkt dus op zich is de app goed. .
Zou anders eens de instellingen bekijken van je vrouw haar toestel en vergelijken met die van jou om te zien of er daar niet ergens een verschil zit. Dus de instellingen voor video af te spelen want jullie beide een Xiaomi.
Anders heb ik ook niet direct een idee waardoor het verkeerd gaat. Ik gebruik geen tv app enkel de gewone vaste tv.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
je kan ook eens die app volledig verwijderen via instellingen, apps en daar hem
verwijderen niet rechtstreeks. Zet je toestel volledig uit.
Na een paar minuten start je en download je de app opnieuw.
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo Josette, bedankt voor de tip maar had die ook al geprobeerd. Ook hier zonder succes.
Heb ondertussen gsm van mijn vrouw naast die van mij gelegd om de instellingen 1 voor 1 te vergelijken en of aan te passen maar ook dit heeft geen effect gehad.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
