annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app tv

Topic gestart op: 11-10-22 11h25

Antwoorden: 17 antwoorden

Leblanc
Ervaren verkenner

Orange app tv

OPGELOST

Waarom kan ik via mijn smartphone niet meer streamen op mijn tv met Google chrome maar speelt die altijd op smartphone en krijg juist embleem van orange op tv en speelt juist af op mijn telefoon 

IMG_20221011_105035.jpg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ging het vroeger wel, @Leblanc ?

Dan zal je smartphone je chromecast niet zien - zitten die wel aangesloten op hetzelfde netwerk ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
vanackerealain
Gewaardeerd verkenner

het is via wifi , daarstraks orange gebeld ze gaan kijken wat er fout is , want ook mijn neshubjes werken niet als ik orange app erop wil streamen 

Leblanc
Ervaren verkenner

Ik had eerst met wifi met 5ghz geprobeerd en met mijn gewone wifi en deze morgens lukte het zal vanavond nog eens proberen of het nog lukt laat ik het weten

vanackerealain
Gewaardeerd verkenner

idem probleem hier sinds een paardagen alleen de opstart van tv app op tv te zien ook al na reset van chromecast en tv app opnieuw geinstalleerd 

 

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

En vanuit een andere app bv youtube, lukt het daar wel. 
De vraag is of het aan je toestel/app ligt of de connectie naar de chromecast.

Zijn er bv andere toestellen waarop het wel lukt om te streamen?  

Ik heb het wel al eens voor dat ik de app een aantal keer opnieuw dien op te starten vooraleer hij alles op een rijtje heeft.  Ook het "afspelen in app" is op sommige momenten gewoon niet beschikbaar...

0 pluimen
Leblanc
Ervaren verkenner

Op 2 andere gaat het direct nu ging het vanmorgen bij mijn smartphone ook zal vanavond nog eens proberen 

Leden met de meeste pluimen