annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app crasht continu

Topic gestart op: 19-11-23 19h07

Antwoorden: 3 antwoorden

Ben666
Aspirant verkenner

Orange tv app crasht continu

De orange tv app crasht bij het opstarten ervan op samsung S23 Ultra met laatste upgrade Android 14 met Versie One UI 6.0. 
Hopelijk komt er snel een update om dit op te lossen. 
Heb alles al verwijderd van gsm, opnieuw geïnstalleerd en terug gekoppeld met decoder. 
Die geeft geen bericht dat hij gekoppeld is, maar gsm komt wel in lijst te staan van gekoppelde apparaten.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Skyrim
Ervaren verkenner

Goede avond Ben 🙂

Het enige advies dat ik u kan geven is om naar de app-instellingen op uw Samsung S23 Ultra te gaan, zoek de Orange TV-app en probeer de cache en gegevens te wissen. Dit kan soms problemen oplossen die ontstaan door tijdelijke bestanden.

Dit gaat waarschijnlijk niet helpen omdat u aangeeft de app opnieuw te hebben geïnstalleerd maar geeft u het toch nog een kans omdat het kan voorkomen dat wanneer u een programma verwijderd van uw telefoon er cache en tijdelijke bestanden achterblijven op uw toestel.

Op onderstaande link ziet u nog wat alternatieve instructies:
https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/my-orange/mijn-my-orange-app-doet-het-niet

Mocht dit niet helpen dan is het wijs om de technische support hiervan op de hoogte te stellen daar dit een compatibiliteitsprobleem kan zijn.

Hopelijk helpt u dit op weg en kunt u zonder problemen weer TV kijken 🙂

 

Ben666
Aspirant verkenner

Nop ... helpt niets jammer genoeg.

0 pluimen
Skyrim
Ervaren verkenner

Spijtig te horen Ben. 

Dan denk ik dat het een compatibiliteitsprobleem kan zijn waar helaas vrij weinig aan te doen is... 

Ik zou het wel melden bij de klantenservice, of als feedback in de Google play store. Op die manier worden de developers ervan op de hoogte gesteld waarna er hopelijk snel een update voor de app komt die wel voor u werkt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen