Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-18 10h15
Antwoorden: 38 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.
heeft er iemand het zelfde probleem?
zie foutmelding in bijlage
mvg
stijn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :
Hey Dries,
Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.
Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.
Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!
Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!
@Herihor schreef:Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!
Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!
Je ziet, het is niet enkel kommer en kwel bij de klantendienst
Fijn dat het opgelost is voor u en je nu volop kan genieten
Ik kan mijn app niet koppelen.
ik krijg steeds de melding dat er een probleem is met het netwerk en dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren.
De decoder is via WiFi verbonden.
Hoe los ik dit op?
Ik ben sinds donderdag LOVE klant en het lukt me ook nog steeds niet om mijn app en decoder te koppelen. Ik krijg ook steeds de melding op de decoder dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. Is dit bij jou al opgelost geraakt?