Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-18 10h15
Antwoorden: 38 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.
heeft er iemand het zelfde probleem?
zie foutmelding in bijlage
mvg
stijn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :
Hey Dries,
Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.
Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.
Ik leg het voor aan 5000 en koppel hier zeker terug!
Voorlopig reactie:
Er blijkt een kleine systeem probleem te zijn. Hiervoor is er een dossier open. Kan je mij op vrijdag terug een bericht sturen als het nog steeds niet lukt ?
Ik hou jullie op de hoogte.
Fijn dat je de moeite neemt om terug te koppelen, Dries. Ik kruis mijn vingers dat het tegen vrijdag in orde is
Even een update. Tot op heden nog steeds hetzelfde probleem met dezelfde foutmeldingen. Net opnieuw doorgegeven aan 5000. Ik blijf hier updates posten.
Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :
Hey Dries,
Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.
Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.