annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app koppelen lukt niet

Topic gestart op: 26-11-18 10h15

Antwoorden: 38 antwoorden

Laurentstijn
Aspirant verkenner

Orange tv app koppelen lukt niet

OPGELOST

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
DriesB
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :

Hey Dries,

Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.

Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

38 ANTWOORDEN 38
cuypz
Ervaren verkenner

Ik ben blij om te lezen dat je probleem opgelost geraakt is, en dat het duidelijk een oorzaak had die buiten onze eigen oplossingsmogelijkheden lag. Ik kan de anderen in dit topic dus enkel maar hetzelfde aanraden : de helpdesk (blijven) contacteren  Veel plezier met je orange Dries, en bedankt om ons op de hoogte te houden! 

HM
Gewaardeerd verkenner

Ook bij mij zijn de problemen plots verholpen. Ik kreeg bij de helpdesk ook enkel als antwoord “ we zijn er mee bezig”.

Uiteindelijk  telt enkel dat het werkt uiteraard.

 

TaranQ
Gewaardeerd verkenner

Kom hier net uit na wat gegoogle omdat ik merkte dat de remote van de app niet werkte (netwerk foutmelding)

Wilde dus de app opnieuw aan de decoder koppelen. Lukt echter niet om precies dezelfde als hierboven aangegeven reden. Internet verbinding is ok volgens systeem info maar zo gauw als je naar Orange tv app gaat krijg je melding netwerkprobleem. Ook verwijderen gekoppelde apparaten lukt niet.

Edit : via klantendienst :

 Even stroom van decoder na opnieuw laten booten. 

App deinstallieren en opnieuw installeren

Probleem opgelost, app koppelen weer zonder problemen mogelijk

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Och, ik heb de hoop opgegeven! iPhone en kleinere iPad lukken perfect, de grotere iPad niet. Inmiddels heb ik een nieuwe decoder, een nieuwe iPad en nog altijd niets. Ik ben de Heer dankbaar dat toch nog twee apparaten verbonden zijn...

0 pluimen
HM
Gewaardeerd verkenner

Ik heb “stiekem” alle stappen mee gevolgd en gekeken naar updates maar deze zijn er niet.

ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik moet wel heel regelmatig ( minstens 2x/w) de tv terug met WiFi laten verbinden als ik bv YouTube opzet. Dit gebeurt dan wel vlotjes. 

Hilde 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen