Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
DriesB
Gewaardeerd verkenner

Re: Orange tv app koppelen lukt niet

Ik leg het voor aan 5000 en koppel hier zeker terug! 

DriesB
Gewaardeerd verkenner

Voorlopig reactie:

Er blijkt een kleine systeem probleem te zijn. Hiervoor is er een dossier open. Kan je mij op vrijdag terug een bericht sturen als het nog steeds niet lukt ?

Ik hou jullie op de hoogte.

cuypz
Ervaren verkenner

Fijn dat je de moeite neemt om terug te koppelen, Dries.  Ik kruis mijn vingers dat het tegen vrijdag in orde is

0 pluimen
DriesB
Gewaardeerd verkenner

Even een update. Tot op heden nog steeds hetzelfde probleem  met dezelfde foutmeldingen. Net opnieuw doorgegeven aan 5000. Ik blijf hier updates posten. 

DriesB
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :

Hey Dries,

Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.

Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.

cuypz
Ervaren verkenner

Ik ben blij om te lezen dat je probleem opgelost geraakt is, en dat het duidelijk een oorzaak had die buiten onze eigen oplossingsmogelijkheden lag. Ik kan de anderen in dit topic dus enkel maar hetzelfde aanraden : de helpdesk (blijven) contacteren  Veel plezier met je orange Dries, en bedankt om ons op de hoogte te houden! 

Highlighted
HM
Gewaardeerd verkenner

Ook bij mij zijn de problemen plots verholpen. Ik kreeg bij de helpdesk ook enkel als antwoord “ we zijn er mee bezig”.

Uiteindelijk  telt enkel dat het werkt uiteraard.

TaranQ
Aspirant verkenner

Kom hier net uit na wat gegoogle omdat ik merkte dat de remote van de app niet werkte (netwerk foutmelding)

Wilde dus de app opnieuw aan de decoder koppelen. Lukt echter niet om precies dezelfde als hierboven aangegeven reden. Internet verbinding is ok volgens systeem info maar zo gauw als je naar Orange tv app gaat krijg je melding netwerkprobleem. Ook verwijderen gekoppelde apparaten lukt niet.

Edit : via klantendienst :

Even stroom van decoder na opnieuw laten booten. 

App deinstallieren en opnieuw installeren

Probleem opgelost, app koppelen weer zonder problemen mogelijk

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

Och, ik heb de hoop opgegeven! iPhone en kleinere iPad lukken perfect, de grotere iPad niet. Inmiddels heb ik een nieuwe decoder, een nieuwe iPad en nog altijd niets. Ik ben de Heer dankbaar dat toch nog twee apparaten verbonden zijn...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen