Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-18 10h15
Antwoorden: 38 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.
heeft er iemand het zelfde probleem?
zie foutmelding in bijlage
mvg
stijn
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost, maar ik kreeg geen feedback van de helpdesk hoe ze dat deden. Dit is het laatste bericht dat ik van hen kreeg :
Hey Dries,
Dit wordt nog steeds nagevraagd bij de technische dienst daar het nog niet opgelost is.
Dossier xxx is nog in behandeling en wordt nagekeken met de IT van Telenet.
@Laurentstijn dan wordt het moeilijker te zeggen wat het kan zijn. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat u teveel toestellen heeft die verbonden zijn omdat er max 5 toestellen gekoppeld kunnen worden. Maar dit komt niet heel vaak voor tenzij er meerdere gezinsleden zijn die op de app kijken. Anders eens contact nemen met de klantendienst en eens laten nakijken op afstand wat er mis is .
hallo
inderdaad neem eens contact op met klante dienst 5000/4/4
wij kunnen inderdaad zien hoeveel app's er zijn geinstalleerd en kunnen ook beetje uitleg geven over connecteren
mvg techfix-orange
Hey,
net contact gehad met de helpdesk, ze gaan het probleem doorgeven aan een andere dienst😏😏😏 dat kennen we ondertussen al. Er is momenteel nog geen enkel toestel gekoppeld (nieuwe installatie)
heb wel ergens gelezen op dit forum als jet serie nr van de modem begint met 281 dat er dan iets fout is 😰😰😰
we wachten geduldig verder af
hallo
ja dit klopt ons technische dienst 5000/4/4 is inderdaad een dienst die instaat voor inkomde call's
maar achter ons steunt er ons nog verschillende diensten die opgeleid zijn voor bepaalde taken daardoor als
ik of mijn collega niet kunnen oplossen op moment zelf dan moeten wij dat doorgeven aan andere dienst omdat ze er meer voor opgeleid zijn daarom wilt dat niet zeggen dat wij minder zijn.
wij zijn ook door een intense opleiding geweest maar wij nemen de call's ook op daarom willen we iedereen helpen maar daardoor word het doorgegeven aan ander diensten ook zodat iedereen zorap mogelijk geholpen kan worden.µ
Mvg techfix-orange