Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-18 14h41
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.
Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.
Hoe kan dit verholpen worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
laurien schreef:
Hallo,
Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.
Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.
Hoe kan dit verholpen worden?
Ugh! @laurien
Dat wil zeggen dat je decoder geen verbinding heeft of verbinding verliest met het internet. Je kan die connectie nagaan in de instellingen van je decoder > technish > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden moet worden met WiFi of ethernet (kabel) volg je de stappen.
Totem
laurien schreef:
Hallo,
Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.
Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.
Hoe kan dit verholpen worden?
Ugh! @laurien
Dat wil zeggen dat je decoder geen verbinding heeft of verbinding verliest met het internet. Je kan die connectie nagaan in de instellingen van je decoder > technish > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden moet worden met WiFi of ethernet (kabel) volg je de stappen.
Totem
Geen oplossing voor ons beetje jammer 😕
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |