annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app: opnemen of in serie opnemen lukt soms niet

Topic gestart op: 01-03-18 14h41

Antwoorden: 2 antwoorden

laurien
Aspirant verkenner

Orange tv app: opnemen of in serie opnemen lukt soms niet

OPGELOST

Hallo,

 

Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.

Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.

Hoe kan dit verholpen worden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


laurien schreef:

Hallo,

 

Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.

Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.

Hoe kan dit verholpen worden?


Ugh! @laurien

Dat wil zeggen dat je decoder geen verbinding heeft of verbinding verliest met het internet.  Je kan die connectie nagaan in de instellingen van je decoder > technish > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden moet worden met WiFi of ethernet (kabel) volg je de stappen. 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


laurien schreef:

Hallo,

 

Ik gebruik regelmatig de orange tv app op smartphone om programma's uit de tv-gids op te nemen.

Het gebeurt weleens dat de optie 'opnemen' of 'serie opnemen' niet wordt weergegeven wat maakt dat ik op afstand niets kan programmeren.

Hoe kan dit verholpen worden?


Ugh! @laurien

Dat wil zeggen dat je decoder geen verbinding heeft of verbinding verliest met het internet.  Je kan die connectie nagaan in de instellingen van je decoder > technish > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder verbonden moet worden met WiFi of ethernet (kabel) volg je de stappen. 

Totem

0 pluimen
Kduvelke
Aspirant verkenner

Geen oplossing voor ons beetje jammer 😕

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen