Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 06h10
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen na wat zoekwerk zie ik dat er veel mensen deze problemen ook ondervonden hebben; 1.foutmelding dat decoder niet word teruggevonden op netwerk terwijl app gekoppeld is, 2.foutmelding = de verbinding met decoder is mislukt, als ik virtueel afstandsbediening wil gebruiken. 3.foutmelding= live tv kijken geen zenders zichtbaar. 4. Foutmelding= opnames gaan ook niet... Dus eigenlijk werkt alleen tv gids en live tv zonder te kunnen zappen 😬😬 Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@MahoneyDeze afstands bediening zou moeten compatibel zijn met de decoder en je tv
https://www.logitech.com/nl-be/product/harmony-universal-remote-665?crid=60
of
Op dit forum gezien https://community.orange.be/t5/TV/Source-Video/m-p/51738/highlight/true#M1858
Heb ook dat problem en denk dat het een storing op het network zal zijn.
De tv app gaat van de smartphone naar de orange server(s) via wifi of 4G, en komt dan via je modem/router terug naar de decoder. Daar is er een problem denk ik
IK zal gewoon even afwachten
Zie ook even hier https://community.orange.be/t5/Tv/Orange-TV-app-er-werd-geen-decoder-gevonden-op-het-netwerk/m-p/381...
@Gregory Bedankt voor de reactie. Ik las hier topics van 2018 over dezelfde problemen. Ik ben mijn afstandsbediening kwijt dus dacht het probleem zo op te lossen. Maar helaas blijkt dit nog een groter probleem te zijn dan gewoon een nieuw afstandsbediening aan te vragen? Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen btw?
Mvg
Hier werkt het terug @Mahoney . Ik veronderstel bij u ook ?
@MahoneyDeze afstands bediening zou moeten compatibel zijn met de decoder en je tv
https://www.logitech.com/nl-be/product/harmony-universal-remote-665?crid=60
of
Op dit forum gezien https://community.orange.be/t5/TV/Source-Video/m-p/51738/highlight/true#M1858