annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv : opnametijd.

Topic gestart op: 03-11-19 14h51

Antwoorden: 7 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Orange tv : opnametijd.

OPGELOST

Hallo ! 

Kan aub me iemand vertellen hoe ik de opnametijd verander van 5 minuten voor de opname in 10 minuten voor de opname ? Als ik iets opneem is het programma al een tijd bezig ... Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

 

Labels (1)
0 pluimen
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Anonymous
Niet van toepassing

@comima 

Is niet zo moeilijk, zie ook bijlage.
Ga naar het programma dat je wil opnemen via TV gids, klik hier dan op.
Dan zie je onderaan dat je een menu krijgt met info, enz.

Klik op opname instellingen.

Op het volgende scherm zie je de opname instellingen en kan je alles wijzigen.

Veel succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

comima
Aspirant genezer

Bedankt Yoery 79 voor je nuttige en duidelijke uitleg. Ik was aan het zoeken naar de opnameinstellingen van een opgenomen programma en niet in de tv gids ! 

Aangename zondag verder en groetekes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Graag gedaan

Daarvoor zijn we hier hé, om elkaar te helpen!!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo ! 

Kan aub me iemand vertellen hoe ik de opnametijd verander van 5 minuten voor de opname in 10 minuten voor de opname ? Als ik iets opneem is het programma al een tijd bezig ... Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Hallo @comima,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Anonymous te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

koennhz
Ervaren verkenner

Als je elke opname standaard langer ervoor en/of erna wil opnemen kun je dit beter aanpassen via het hoofdmenu ('huisje' op de afstandsbediening)

Dan 'Instellingen' (niet rechtstreeks 'Opnames'!)

Dan in het menu 'Instellingen' wel naar 'Opnames' 

Daar kun je kiezen hoe lang hij vanaf nu elke opname opneemt voor en na. Je kunt dit daarna natuurlijk nog steeds voor elke opname apart aanpassen via de bovenstaande methode. 

Groeten, Koen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
TomDR
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

 

deze vraag en oplossing was geldig voor de vorige TV box van Orange.

Weet iemand hoe je tegenwoordig de opnametijd voor en na kan wijzigen. We missen telkens de laatste 5 minuten van een programma momenteel.

 

alvast dank,

Tom

 
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

is niet aan te passen @TomDR Alle opnames zijn gemeenschappelijk in the cloud (ergens op een server).  Als er 100 hetzelfde opnemen, wordt dit maal 1 opgenomen met een teller 100.  Als er iemand deze opname verwijdert gaat er 1 af van de teller.  Als de teller 0 wordt wordt deze opname verwijderd.

Opnames beginnen een 5 min voor de uitzending en stoppen een 25 min erna.  De start tijd is deze aangegeven door de zender.  Kan gebeuren, en het gebeurt, dat ze vroeger of later starten met iets of de programmatie ter elfder ure veranderen 

 

 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo ! 

Kan aub me iemand vertellen hoe ik de opnametijd verander van 5 minuten voor de opname in 10 minuten voor de opname ? Als ik iets opneem is het programma al een tijd bezig ... Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Hallo @comima,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Anonymous te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

koennhz
Ervaren verkenner

Als je elke opname standaard langer ervoor en/of erna wil opnemen kun je dit beter aanpassen via het hoofdmenu ('huisje' op de afstandsbediening)

Dan 'Instellingen' (niet rechtstreeks 'Opnames'!)

Dan in het menu 'Instellingen' wel naar 'Opnames' 

Daar kun je kiezen hoe lang hij vanaf nu elke opname opneemt voor en na. Je kunt dit daarna natuurlijk nog steeds voor elke opname apart aanpassen via de bovenstaande methode. 

Groeten, Koen

Leden met de meeste pluimen