Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Herihor
Ervaren verkenner

Re: Orange tv werkt niet op ipad, zogezegd omdat ik niet op thuisnetwerk zit

Ik heb een aantal jaar geleden het volgende voorgehad: mijn WiFi werkte perfect, maar om een of andere reden moest ik het netwerk door mijn iPhone doen vergeten. Sindsdien geraakte ik niet meer op mijn WiFi omdat de iPhone altijd zei dat mijn wachtwoord verkeerd was. Ook Apple kon mij niet helpen, maar suggereerde om naar een Apple retailer te gaan en daar het toestel op het netwerk te laten zetten, resultaat: ook daar was het paswoord verkeerd (hoewel het natuurlijk correct was!). Uiteindelijk suggereerde men om de iPhone helemaal te wissen en hem niet via de backup te herstellen, anders zou dezelfde fout zich voordoen. Resultaat: de iPhone werkte opnieuw perfect! Dus: misschien alle apparaten gewoonweg als nieuw herinstalleren! Succes!

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Zeer vreemd verhaal ... En niemand van Apple die daar een technisch woordje uitleg bij kon geven? Want heel logisch klinkt het allemaal niet ...

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Herihor  een nieuwe netwerknaam gebruiken hielp ook niet ?

Herihor
Ervaren verkenner

Een nieuwe netwerknaam had in mijn geval geen zin omdat de oude opnieuw prima werkte. 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Herihor  ik bedoel voordat je met al je toestellen en router naar de retailer moest.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Jerre  schreef:

@Herihor  een nieuwe netwerknaam gebruiken hielp ook niet ?

Dat vind ik inderdaad in dit geval een goede tip, de moeite waard om uit te testen. Is eenvoudig en omkeerbaar.

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

Hebbik niet geprobeerd, maar de fout zat ergens bij de iPhone die in de knoop was geraakt. 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Herihor  schreef:

Hebbik niet geprobeerd, maar de fout zat ergens bij de iPhone die in de knoop was geraakt. 

OK, dat is waar, maar het blijft in mijn ogen wel iets het proberen waard in een algemene zoektocht. In uw geval zou het dus geen verschil gemaakt hebben, maar bij iemand anders kunnen dezelfde fenomemen wel een andere oorzaak hebben hé.

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

Valt altijd te proberen, maar in de Apple winkel was er niet alleen een andere naam, maar ook een ander netwerk en hetzelfde fenomeen deed zich voor...

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Herihor  schreef:

Valt altijd te proberen, maar in de Apple winkel was er niet alleen een andere naam, maar ook een ander netwerk en hetzelfde fenomeen deed zich voor...

Welja, zoals ik zei, in uw geval zou het inderdaad niet geholpen hebben Smiley Knipoog

Uw probleem situeerde zich op een ander niveau.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen