Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-19 09h14
Antwoorden: 36 antwoorden
TV app werkt thuis perfect.Op vakantie-adres (in Belgie) werkt de gids maar live kijken lukt niet.Ik krijg altijd een fout melding dat ik moet aansluiten op thuisnetwerk of op 3/4G newerk.Nochtans heb ik verbinding via hotspot op mij smartphone met Arend abonnement.Hotspot werkt trouwens voor de rest perfect.
ok,begrijp ik. Maar anderzijds vind ik dat Orange het zichzelf verplicht is om eventueel via andere oplossing TV aan te bieden (bijv via internet) want nu kan via tethering wel Stievie en VRT nu ,concurrentie heeft Yelo Play dus looopt men hopeloos achter.Commercieel toch zware dobber want je hoort le nleest dikwijls opmerkingen hieromtrent. Zou Orange een boost kunnen geven denk ik ....
@Alexmagda en @Jerre
Als de oplossing met USB modem werkt is dat voor een leek wel veel eenvoudiger dan een VPN opzetten. VPN staat voor Virtual Private Network.Daar komt wel een zekere kennis van netwerken bij kijken.
hoe moet ik VPN verbinding leggen/aanmaken, (interesseert me ook voor Netflix. En ook NPO via internet in Belgie te ontvangen).
@Alexmagda voor een VPN verbinding kan je een eigen router achter de Orange router aansluiten. Bijv. een Netgear R7000 (+- 129€) met OpenVPN server, daarop kan je dan verbinden met de OpenVPN Connect app.
Het VPN profiel wordt door de router aangemaakt en kan je op de client importeren.
zoals gezegd ben ik een leek maar begrijp ik het goed dat er geen oplossing in zicht is?
Ben dan duidelijk op verkeerd been gezet door verkoper Orange.
Is het een optie om met de technische mensen van Orange kontakt op te nemen?
Hebben jullie zicht op een toepassing voor laptop die in aantocht zou zijn?