annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv werkt niet op ipad?

Topic gestart op: 05-03-19 09h14

Antwoorden: 36 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange tv werkt niet op ipad?

TV app werkt thuis perfect.Op vakantie-adres (in Belgie) werkt de gids maar live kijken lukt niet.Ik krijg altijd een fout melding dat ik moet aansluiten op thuisnetwerk of op 3/4G newerk.Nochtans heb ik verbinding via hotspot op mij smartphone met Arend abonnement.Hotspot werkt trouwens voor de rest perfect.

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Alexmagda
Ervaren verkenner

ok,begrijp ik. Maar anderzijds vind ik dat Orange het zichzelf verplicht is om eventueel via andere oplossing TV aan te bieden (bijv via internet) want nu kan via tethering wel Stievie en VRT nu ,concurrentie heeft Yelo Play dus looopt men hopeloos achter.Commercieel toch zware dobber want je hoort le nleest dikwijls opmerkingen hieromtrent. Zou Orange een boost kunnen geven denk ik ....

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexmagda en @Jerre 

Als de oplossing met USB modem werkt is dat voor een leek wel veel eenvoudiger dan een VPN opzetten. VPN staat  voor Virtual Private Network.Daar komt wel een zekere kennis van netwerken bij kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

hoe moet ik VPN verbinding leggen/aanmaken, (interesseert me ook voor Netflix. En ook NPO via internet in Belgie te ontvangen).

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Alexmagda   voor een VPN verbinding kan je een eigen router achter de Orange router aansluiten. Bijv. een Netgear R7000 (+- 129€) met OpenVPN server, daarop kan je dan verbinden met de OpenVPN Connect app.

Het VPN profiel wordt door de router aangemaakt en kan je op de client importeren.

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

@Cdt24801 @Jerre 

zoals gezegd ben ik een leek maar begrijp ik het goed dat er geen oplossing in zicht is?

Ben dan duidelijk op verkeerd been gezet door verkoper Orange.

Is het een optie om met de technische mensen van Orange kontakt op te nemen?

Hebben jullie zicht op een toepassing voor laptop die in aantocht zou zijn? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen