annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv werkt niet op ipad?

Topic gestart op: 05-03-19 09h14

Antwoorden: 36 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange tv werkt niet op ipad?

TV app werkt thuis perfect.Op vakantie-adres (in Belgie) werkt de gids maar live kijken lukt niet.Ik krijg altijd een fout melding dat ik moet aansluiten op thuisnetwerk of op 3/4G newerk.Nochtans heb ik verbinding via hotspot op mij smartphone met Arend abonnement.Hotspot werkt trouwens voor de rest perfect.

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Alexmagda  ik denk dat @patrick2 en @Cdt24801 het niet getest hebben want Orange TV kijken werkt wel degelijk via tethering (mobiele hotspot) met een Orange abonnement.

De enige beperking is mobiel buiten Europa en WiFi via een andere internet provider.

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Hallo @Jerre .Ik heb smartphone gekoppeld.

Situatie is nu: via thuisnnetwerk werkt alles perfect. Indien ik echter Ipad via tethering verbind werkt van de Tv app wel de gids maar live kijken lukt nog steeds niet.Ik krijg de melding dat je verbinding moet maken via thuisnetwek of via 3g/4G. Zou men dan toch het IP-adres van de Ipad niet herkennen als je via tethering werkt? Of ligt het ergens aan de instellingen?  Maar daar ben ik echt niet bekend......

 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Alexmagda 

De reden waarom het hier werkte was omdat de optie "Wi-Fi sharing" actief was.

Het toestel deelde dus de vaste Orange internet verbinding ipv de mobiele.

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

Hallo @Jerre 

is de conclusie dan dat IP adres via tethering niet herkend wordt? De verkoper had me nochtans bevestigd dat TV kijken op Ipad via tethering perfect kon. En we zouden dit gebruiken in ons 2e verblijf en deze bevestiging was voor ons het sein om over te stappen naar Orange. Zal eens binnenstappen in een Orange shop of misschien nog beter bellen met klantenservice. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexmagda 

Heel juist. Heb ik van in het begin gezegd. Zulke dingen werken NIET via tethering. Om de eenvoudige reden dat uw toestel niet als rechthebbende herkend wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen