annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv werkt niet op ipad?

Topic gestart op: 05-03-19 09h14

Antwoorden: 36 antwoorden

Alexmagda
Ervaren verkenner

Orange tv werkt niet op ipad?

TV app werkt thuis perfect.Op vakantie-adres (in Belgie) werkt de gids maar live kijken lukt niet.Ik krijg altijd een fout melding dat ik moet aansluiten op thuisnetwerk of op 3/4G newerk.Nochtans heb ik verbinding via hotspot op mij smartphone met Arend abonnement.Hotspot werkt trouwens voor de rest perfect.

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:

@Cdt24801   meestal kan je maar met 1 of 2 toestellen gelijktijdig op een betalende hotspot inloggen.

Thuis is WiFi sharing uiteraard niet nodig.

Ik dacht dat de verbinding bij tethering via het mobiele netwerk ging, de nieuwe optie WiFi sharing had ik niet gezien.

Daardoor dacht ik dus dat Orange TV via tethering werkte.

 


En zo leren we allemaal nog steeds iets bij Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Ik heb even met de helpdesk gebeld, ze bevestigen dat het niet werkt via tethering maar waarom, dat weten ze niet.

Met een VPN verbinding naar het thuisnetwerk werkt het wel, dat heb ik hier getest.

0 pluimen
Alexmagda
Ervaren verkenner

een andere oplossing zou zijn het scherm van de phone te dupliceren (ik heb Samsung Galaxy J5).Maar ik vermoed dt dit bij een phone niet kan ?

 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Die oplossing die ik gaf, met aan de laptop een USB modem en surf extra card, dat zou volgens mij wel moeten lukken. Wel eerst thuis koppelen aan de decoder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801   dat is toch net hetzelfde, de verbinding delen met je laptop of met je smartphone.

Met m'n surf extra card gaat het enkel als die in het toestel met de Orange TV app zit, niet als die in een ander toestel zit dat de verbinding deelt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen