Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 21h16
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo Orange,
Sinds enkeke weken nemen verschillende programma's slecht op.
Sinds enkele dagen neemt bijna niks meer correct op.
Alles neemt een uur vroeger of later op, wij kunnen geen enkele opname meer bekijken.
Na alle problemen, begint dit nu echt wel extreem vervelend te worden..
We hebben alle serieopnames al eens verwijdert en opnieuw van 0 begonnen maar zelfs dan, loopt het jammer genoeg mis..
@Ouss schreef:
Hallo Orange,
Sinds enkeke weken nemen verschillende programma's slecht op.
Sinds enkele dagen neemt bijna niks meer correct op.Alles neemt een uur vroeger of later op, wij kunnen geen enkele opname meer bekijken.
Na alle problemen, begint dit nu echt wel extreem vervelend te worden..
We hebben alle serieopnames al eens verwijdert en opnieuw van 0 begonnen maar zelfs dan, loopt het jammer genoeg mis..
Ugh allemaal,
Veel klanten ondervinden inderdaad technische problemen met hun opnames, als de basistesten niet werken, contacteer je best het webcare-team op sociale media zodat ze een dossier hiervoor kunnen opmaken. Dit moet geregeld worden door de technische dienst.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Orange zit voortdurend de tv-gids aan te passen (bv: 5 minuten vroeger of later) en de geplande opnames gaan niet door, ook de herinneringen verdwijnen !
@Kimmi ik weet niet of dat aan Orange zelf ligt. Dan zou Orange de tv gids in house moeten maken en vermoedelijk is dat niet het geval aangezien Telenet zijn tv gids gemaakt wordt in het Mediahuis te Vilvoorde. En aangezien ze samen op de zelfde kabel zitten krijgt Orange die tv gids ook door , maar dat is mijn vermoeden ben niet zeker.
dan zou een kleine aanpassing in de software deze problemen direct kunnen oplossen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |