annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakeling TV naar Lite

Topic gestart op: 18-11-21 11h15

Antwoorden: 3 antwoorden

marijnvrs
Gewaardeerd verkenner

Overschakeling TV naar Lite

OPGELOST

Ik ben daarnet via de klantendienst overgeschakeld van een decoder naar de Lite-dienst. 

Nu zie ik dit nog niet aangepast in mijn app (bevestigingsmail al wel gekregen). 

De decoder moet uiteraard ook nog terug naar Orange, maar daarover heb ik geen uitleg gekregen. 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@marijnvrs  

Je dient nu dus je decoder binnen te brengen ( daar krijg je nog een mail over ). Houd die mail goed in de gaten , kijk dus ook in je spam box , want daar staat ook je teruggave label in. 

Je bent net overgeschakeld dus de klantenzone heeft zeker 48 uur de tijd nodig voor al die verwerkingen , je orders en dergelijke dienen te doorlopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Niet vergeten uw verzendbewijs goed bij te houden. Moest de zending "verloren" gaan, kun je aldus vermijden dat je dat ding moet betalen.

En dat gebeurt soms, denk niet "dat overkomt alleen anderen" ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@marijnvrs  

Je dient nu dus je decoder binnen te brengen ( daar krijg je nog een mail over ). Houd die mail goed in de gaten , kijk dus ook in je spam box , want daar staat ook je teruggave label in. 

Je bent net overgeschakeld dus de klantenzone heeft zeker 48 uur de tijd nodig voor al die verwerkingen , je orders en dergelijke dienen te doorlopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen