Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-11-21 08h51
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Wij hebben sinds vorige week Orange Home Internet en TV Lite.
Aangezien we geen decoder meer hebben casten wij alles naar onze chromecast via de TV PLUS APP.
Live TV kijken werkt zeer goed.
Opnames daar in tegen werken NIET goed. We kunnen de opname perfect casten maar de laatste 5 minuten spelen niet meer af.
Op de tablet/gsm in de app is dit geen probleem (dus de opname is wel degelijk volledig). Maar wanneer we deze casten weigert de "app" de laatste 5 minuten te spelen op tv. Er komt dan ook een foutmelding op: "Activate TV app", "Please Activate the TV-APP to continue watching".
Er zijn in de plus tv app geen instellingen voor de opnames.
Mvg,
Nick
Support van Orange laat weten dat dit een gekend probleem is maar dat ze geen zicht hebben op een mogelijk datum wanneer het opgelost zal zijn... De ingenieurs van TV Lite zijn het aan het onderzoeken...
Op dit moment ben ik wel wat teleurgesteld, aangezien ons abonnement eigenlijk volledig betaald wordt en maar half werkt...
Zelf gebruik ik deze app niet en deze app is ook vrij nieuw. Zou je bevindingen gewoon door geven via Messenger als je een Facebook account hebt. Moest je dat niet hebben maar wel Twitter kan je dat ook door geven of gewoon telefonisch.
Hoe meer mensen dit doorgeven des te rapper ze het kunnen opvolgen en misschien met een volgende update in orde brengen. Het is goed dat je het hier vermeld om er achter te komen of er meer zijn met hetzelfde probleem maar een echte oplossing zal je hier niet krijgen. Dit gaat opgelost moeten worden met een update van de app. Kan ook zijn dat ze er al mee bezig zijn om het opgelost te krijgen daarom geef zoveel mogelijk feedback door aan de klantendienst zodat er wat mee gedaan kan worden.