Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-21 11h15
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben daarnet via de klantendienst overgeschakeld van een decoder naar de Lite-dienst.
Nu zie ik dit nog niet aangepast in mijn app (bevestigingsmail al wel gekregen).
De decoder moet uiteraard ook nog terug naar Orange, maar daarover heb ik geen uitleg gekregen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je dient nu dus je decoder binnen te brengen ( daar krijg je nog een mail over ). Houd die mail goed in de gaten , kijk dus ook in je spam box , want daar staat ook je teruggave label in.
Je bent net overgeschakeld dus de klantenzone heeft zeker 48 uur de tijd nodig voor al die verwerkingen , je orders en dergelijke dienen te doorlopen.
Niet vergeten uw verzendbewijs goed bij te houden. Moest de zending "verloren" gaan, kun je aldus vermijden dat je dat ding moet betalen.
En dat gebeurt soms, denk niet "dat overkomt alleen anderen" ...
Je dient nu dus je decoder binnen te brengen ( daar krijg je nog een mail over ). Houd die mail goed in de gaten , kijk dus ook in je spam box , want daar staat ook je teruggave label in.
Je bent net overgeschakeld dus de klantenzone heeft zeker 48 uur de tijd nodig voor al die verwerkingen , je orders en dergelijke dienen te doorlopen.